Om ett leveransförsök misslyckades, vänligen kontakta leveranstjänsten och ordna ett andra försök. Om paketet inte tas emot inom en viss tidsperiod kommer leveranstjänsterna att skicka tillbaka det till lagret och en ny leverans kommer att vara tillgänglig så snart paketet har anlänt säkert tillbaka till lagret. En ansvarig representant kommer att kontakta dig i sådana scenarier och skicka om paketet en gång till.
Undersök noggrant ditt paket så snart det anländer. Om någon av dina beställda produkter har skadats (oavsett om skadan är synlig eller dold) under transporten ska du rapportera skadan till transportföretaget inom 14 dagar. Transportskador måste också rapporteras till Coffee Friend inom 14 dagar efter att du har mottagit din beställning. Du kan göra det genom att kontakta oss via e-post på [email protected] eller telefon på +46 85 251 54 84.
Vi ber alla kunder att kontrollera sina ursprungliga beställningar och jämföra sina produkter med webbplatsen när de får dem. Om du tror att du har fått fel produkt eller om det saknas artiklar i din beställning, vänligen kontakta oss via e-post på [email protected] eller per telefon på +46 85 251 54 84 inom 14 dagar från mottagningsdatumet.
När din beställning har behandlats och skickats får du ett e-postmeddelande med spårningsinformation. Om du inte har fått något e-postmeddelande ska du se till att kontrollera din skräppostmapp också. Om du inte har fått ditt spårningsnummer kan du kontakta oss via e-post på [email protected] eller telefon på +46 85 251 54 84 för att få reda på detaljerna om din beställning. Vi rekommenderar starkt att du kontrollerar spårningsinformationen ofta för att undvika att paketet omdirigeras tillbaka till vårt lager.
Vi levererar beställningar i hela Sverige. För leverans till utlandet, kontakta vår kundtjänst via e-post på [email protected] eller telefon +46 85 251 54 84.
Alla försändelser levereras mellan kl. 8.00 och 19.00.
Ja! Kuriren kontaktar dig per telefon före leveransen.
Ja! Försändelsens spårningsnummer skickas till din e-post när försändelsen lämnar lagret. Om du har valt att hämta varorna i butiken informerar vi dig om beställningen via meddelande eller samtal.
Utvalda varor packas och skickas inom 1-2 arbetsdagar efter betalning. Leveranstiden beror på vald leveransmetod. Försändelsens spårningsnummer anges när försändelsen lämnar vårt lager. Viktigt: Beställningar som görs efter kl. 12.00 skickas nästa arbetsdag.
Kurirleverans: 3-5 arbetsdagar.
Gratis hemleverans om värdet på din beställning är mer än 999 kr, eller 79 kr om värdet på din varukorg är mindre än 999 kr. Leverans med kurir.
För alla beställningar utanför Sverige och avlägsna områden inom landet beror fraktavgiften på adressen.
Kostnaden för leverans till olika länder varierar. I fall av ökade fraktkostnader kommer kunden att få ett separat e-postmeddelande med en uppskattning av leveranskostnaden.
Vi erbjuder för närvarande inte det här alternativet. Om du vill att dina varor ska skickas till olika adresser måste du göra en separat beställning för varje adress.
Du kan välja vilka cookies du vill att vi ska använda. Vissa av dem är nödvändiga och kan inte stängas av.
Dessa cookies är nödvändiga för att vår webbplats ska fungera korrekt och kan inte stängas av. De samlar inte in några uppgifter som identifierar användaren.
Dessa cookies gör det möjligt för oss att optimera vår webbplats och se källorna till webbplatsens trafik. Vi använder Google Analytics-plattformen för detta ändamål. De insamlade uppgifterna identifierar inte dig och delas inte med någon tredje part. Om du aktiverar dessa cookies kan du använda vår insticksmodul för livechatt och på så sätt få hjälp av våra konsulter.
Ingen gillar annonser på internet - särskilt inte de som är helt irrelevanta. Dessa cookies gör det möjligt för oss att identifiera dina behov och endast leverera de mest relevanta erbjudandena. Du kommer att se annonser även om du inte aktiverar dessa cookies, men de kommer inte att vara skräddarsydda efter dina behov och intressen.