Vi skickar dig en faktura via det e-postmeddelande som anges i din beställning. En elektronisk faktura är också ett garantikort. Om du har ett konto och beställningen gjordes i nätbutiken hittar du dessutom fakturorna i användarens profil.
Eftersom vi inte kan se vad som orsakar detta fel kan några av de vanligaste orsakerna vara: – felaktigt postnummer; – felaktig verifieringskod eller felaktiga kortuppgifter; – otillräckliga medel / utlöpt kort; – avslag på grund av ett internationellt köp (kontrollera om den här funktionen är tillgänglig för ditt kort); – avvisas av banken. Vi rekommenderar alltid att du tar kontakt med din bank personligen för att klargöra varför din transaktion inte kan verifieras.
Du kan betala i butiken med de vanligaste betalkorten eller kontanter. I nätbutiken kan du välja mellan olika betalningsalternativ från Klarna eller betalningsmetoder från Paytrail-tjänsten. Vid behov kan du också välja banköverföring/faktura.
Kontakta vår kundtjänst (+46 85 251 54 84, [email protected]) så snart som möjligt. Om din beställning inte har nått fullgörandeskedet är det möjligt att vi fortfarande kan ändra leveransadressen. Ofta kan vi dock inte göra dessa ändringar eftersom vi har din beställning packad och väntar på leverans inom 24 timmar efter att den har lagts.
Kontakta vår kundtjänst (+46 85 251 54 84, [email protected]) så snart som möjligt. Om din beställning inte har nått fullgörandeskedet är det möjligt att vi fortfarande kan ändra eller annullera den.
Ofta kan vi dock inte göra dessa ändringar eftersom vi har din beställning packad och väntar på leverans inom 24 timmar efter att den har lagts.
När vår betalningsleverantör har behandlat din betalning skickar vi en orderbekräftelse till den e-postadress som du angav när du gjorde din beställning.
Du kan göra det i kassan, i sektionen ”Orderkommentarer”. Fältnamnet är ”Övriga kommentarer”.
Välj helt enkelt de artiklar du vill köpa och lägg dem i din varukorg. Gå vidare till kassasidan, fyll i dina personuppgifter och ange dina betalningsuppgifter. Innan du gör ett köp är det bra att skapa ett konto på Coffee Friend’s webbplats. När du har gjort det kan du se din orderhistorik, skriva ut en faktura eller spara kontaktuppgifter.
Kontakta oss per telefon (+46 85 251 54 84), e-post ([email protected]) eller kom till vår fysiska butik i Helsingfors så svarar vi gärna på alla dina frågor.
Du kan göra det i vår e-butik, per telefon +46 85 251 54 84, per e-post [email protected] eller genom att besöka vår fysiska butik i Helsingfors.
Du kan välja vilka cookies du vill att vi ska använda. Vissa av dem är nödvändiga och kan inte stängas av.
Dessa cookies är nödvändiga för att vår webbplats ska fungera korrekt och kan inte stängas av. De samlar inte in några uppgifter som identifierar användaren.
Dessa cookies gör det möjligt för oss att optimera vår webbplats och se källorna till webbplatsens trafik. Vi använder Google Analytics-plattformen för detta ändamål. De insamlade uppgifterna identifierar inte dig och delas inte med någon tredje part. Om du aktiverar dessa cookies kan du använda vår insticksmodul för livechatt och på så sätt få hjälp av våra konsulter.
Ingen gillar annonser på internet - särskilt inte de som är helt irrelevanta. Dessa cookies gör det möjligt för oss att identifiera dina behov och endast leverera de mest relevanta erbjudandena. Du kommer att se annonser även om du inte aktiverar dessa cookies, men de kommer inte att vara skräddarsydda efter dina behov och intressen.